siyah3430 Prenses066 Bi kaç gün önce atağı atlattık dünya varmış dedik 🤭 durduk yere ne ağlaması bitti ne çığlık atması. Kucakta durmuyor yerine koyuyorsun kıyameti koparıyor. Çok şükür bitti. Darısı size inşallah 🥰🙏
siyah3430 Asden kusması ve nefes olayı aynı oldu. Ataktan çıktık kusma azaldı. Nefes aynı. Doktora sormayı bekliyorum bende.
Asden siyah3430 biz de perşembe günü gideceğiz doktora. Nefes olayını çok kafaya taktım. Sanki yedikleri ağzında, bir yutkunma, zor nefes alma, kusma hali gibi böyle. gazı da arttı bu ara, o mu rahatsız ediyor acaba diye düşündüm ben de
Asden ipekk05 anne sütü ile besleniyor kakası sarı ve yapış yapış ama geçen aylarda da böyleydi yeni bi durum değil Fakat kaka yapması azaldı günde 2 kez ve hep gündüzleri
ElifTurk Prenses066 4 aylık bebişler anne kucağına çol düşerlermiş. Bizimkisi de öyle. Evet bu durum çok yoruyor ama tadını çıkarın. Sonra zaten istedek de alamıcaz. Hem kilo alıcklar taşıyamıcaz hem de kendileri istemick. Koklayın sarılım🌼🌼