Biz de 4 ay 11 günlüğüz. Son 1 haftadır yeniden artışa geçen gaz problemi yaşıyoruz.bir de artan kusmaları var. daha az süre ve daha seyrek emmeye başladı. Diş kaşınmaları yüzünden elleri hep ağzında. Eli olmazsa emzik ağzında. Bir de sanki 1 haftadır zor nefes alıyor yani ıkınırak hep bi mücadele halinde, normal zorlanarak nefes alıyor gibi. Bir de geğirmesi fazlalaştı. Reflü mü acaba diye düşünüyorum, bunları yaşayan var mı? Bunlar da atağa dahil mi?