Mgun20 ben kendimce yaptım burda çok sordum soruşturdum canım. Ben güne 9 da başlarıyorum en geç 10. İlk önce uyanur uyanmaz 1 bardak ılık limonlu su içtim ardından 12 bucuğa kadar 1 lt su bitirdim o arasa yeşilçay da içiyorum. 12 bucukta çorba içiyorum sadece (dişlerim tedavi sürecinde olduğu için ) normalde peynir zeytin omlet domates salatık yiyorum yumurta haşlamasıda. Bi tabağa bunları diziyorum ne kadar yediğimş görüyorum . Saat 3-4 gibi (acıkmaya başladığımda veya tatlı isteğim geldiğin) tarçınlı türk kahvesi içiyorum ne açlık kalıyo ne şeker istediğin . Akşamda t.fasulye, sebze yemeği vs değişimli olarak yanında bol bol ton balıklı salata yiyorum 6 bucukta. Daha sonrasında sadece sıvı ile besleniyorum. Ben bunu düzenli yapsaydım 10 kilo bile verebilirdiö ama kaçamak yaptım hep yaptım diyede asla diyeti bozmadım ertesi gün kaldığım yerden devam ettim. Şu an sabah akşam çorba içiyorum sadce oda etkili biraz . Ve su an midem küçüldü sanırım hiç yeme istediğim yok acıksam bile elim ayağım titrmiyor