Bebek de uzun süre uyuyamayınca perişanlaşıyo iyice, benimki öyle olunca buziki orhan kolik müziği açıyorum koynuma alıp sallana sallana uyutuyorum bi şekilde ıkınıyo ediyo zor da olsa dalıyo, yine dalamıyosa ayakta geziniyorum. Çok zor Allah kolaylık versin