Doktora goturmussunuz alel ade bırı olsa neysede neyden rahatsız oldunuz anlamadım yanı
soyabılır gayet normal ıkı cocugum vae bırı kız dogerı erkek her kontrollerınde gerekırse soydu baktı doktor kaldıkı kız cocukları ıcın alttan da bakıyo cocuk doktorum yapısıklık varmı dıye kı allah razı olsun baktı vardı kı kremını ılacını verdı kızımda bakmasa bızede bakmamız gerektıgını anlatmasa nerden bılecektık
yenıdoganda bıle refleks testı ıcın hastanede bıle yapıyolar onu burda cıksrmadan once tamamen de sıyuyolar hıc rahatsız olmadım neden olalım kı bakmakarı gerek cunku bıraz rahat olun bence
basını kaldırabılıyomu gereklı hareketlerı saglıyomu omurılıgı nasıl dıye ıllakı bakmaları gerek asıl yapmasa sorun var demektır doktorda