Bugün içim çok kötü doktora götürdüm oğlumu rutin kontrol için doktor çok iyi eşimin ailesi tarafından önerilen bir doktor du çok iyi neşeli cıvıl cıvıl bir adamdı gerçekten , fakat bebeğimi çırıl çıplak soyup emekleme pozisyonuna falan getirdi poposuna baktı değişik değişik hareketler onu öyle görünce istemsiz sinirlendim bir şey demedim doktor sonuçta her yerine bakması gerekiyor ama bunu yaşayan oldu mu acaba öyle görmeye dayanamadım bide hızlı hareketler ben kucağıma alırken bile boynu beli her yerini tutuyorum ki acımasın incitmesin bir yerini diye bilmiyorum kafama takıldı ;(