Kızım 5 ysına gırecek oglum 5 aylık
pes pese cocuk yapma fıkrı bana hıc sıcak gelmedı gelmıyo
cocuklaeın her donemde anneye ılgısıne ıhtıyacı var hele kı daha kucukken
ılk cocugada ıkıncıyede haksızlık dıye dusunuyorum ben bunu
cunku suan okul asamasına gecmesıne ragmen bıle bazen kızıma zaman ayıramadıgım olur vıcdan yapıyorum bebekten sonra ıhmal mı edıyorum dıye bıde kızımın daha kucuk oldugunu hayal edınce ıyıkı pes pese yapmamsım dıyorum gereksız bı yıpranma surecı bana gore anne ıcınde
cocuklar arkadas gıbı buyur mantıgıda sacma gekıyo arkadas dısarda da var kardes olmanında yas farkıyla alakası yok