sonsuz17 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Evet Malatya’da daha uygun yani 400′ü sıfır böyle ev bulabiliyorsun Aslında şöyle kendileri köyde kalacak Biz de orada oturacağız ayrılıyor gibi bir şey En fazla 1 ay gelirler yani yanımıza kayın babam da emekli olduğu için bahçe ile köyle ilgilenecek ler
sonsuz17 Deletedmom_36 Mahallesi gayet güzel AVM’ye yakın merkezde dediğin gibi sıkışmış da olabilirler Talep çok olmuş 380v çıkarmış ama bugün bakıyorlar
EtiPetito sonsuz17 yapısı sıkıntılı yani izin alamamışlar dolayısıyla elektrik su binaya toplu olarak çok fazla geliyor, muhtemelen asansörde çalışmıyordur, çeşitli sıkıntılar açar başınıza
sonsuz17 Deletedmom5284 araştırıyorum sürekli bakıyorum ama uzaktayız işte bir kişi gönderdik bugün eve bakacak
sonsuz17 Annekus Biz de sonradan gideceğiz de bugün birini gönderdik bakması için Emin olup sonra gitmek istiyoruz uzak çünkü
sonsuz17 EtiPetito Ay kusura bakmayın şimdi anladım Yani bunda bir sıkıntı yok tamam Çok faydalı oldu
Annekus sonsuz17 aman cok dikkat edin lütfen her detayına bakın sonradan pişman olmayın hakkınızda hayırlısı olsun
Aysetalha sonsuz17 bence sakın kaçırmayın evler almış başını gidiyor biz 4 ay önce oturduğumuz evi satın aldık 320 bine şuan benim oturdugum bina da satılık daireler var 450 bine bence iyi araştırın derim o fiyata ev bulmak cidden cok zor. Bu arada ben konya da yaşıyorum
Mirac_bbk sonsuz17 canım orada kat irtifakı yazıyorsa iskanı alınmamış demektir. Ne zaman alınacağında belli değil demektir iskansız evi asla almam sıkıntılı malesef. O paraya o ev normal ama 170 mk asla değiş emin ol ☺️ Bizim ev 160 mk bunun 2 katı