sonsuz17 https://www.emlakjet.com/ilan/malzemeciden-zararina-430-000tl-degil-365-000-tl-170-m2-31-sifr-10182827/ Kızlar bu doğru mudur sizce evi çok beğendik almayı düşünüyoruz da
Med sonsuz17 Vardır bişeyi,fotolara göre büyük gözüküyor ama gidip görgünde kutu gibi biseydir kesin. Ya asansörü yoktur,ya iskanı yoktur vs örnek veriyorum. Yine de iyice bakıp araştırın. Hayırlısı olsun.
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi sonsuz17 Evin vergisine falan sıkışmıs olabilirler, elden çıkarmak gerekiyor olabilir. Yani illa problemli olmak zorunda değil. Fiyatta bence normal bu ev için oralarda diye biliyorum. Sonunda kayınvalidenden ayrılıyor musun,🙈
sonsuz17 Gunes46 ciddi misiniz Malatya’da daha iyisine şuana kadar denk gelmedim internetten bakıyorum mecburen İstanbul da yaşıyorum Malatya’da alıcaz yeni ilana düşmüş bu ev
Aysetalha sonsuz17 bence sakın kaçırmayın evler almış başını gidiyor biz 4 ay önce oturduğumuz evi satın aldık 320 bine şuan benim oturdugum bina da satılık daireler var 450 bine bence iyi araştırın derim o fiyata ev bulmak cidden cok zor. Bu arada ben konya da yaşıyorum
sonsuz17 Med eve bakılıcak ama bu sayfada birkaçına baktık herşeyiyle aynıydı, Malatya’da uygun yani 140 metre odaları geniş tabi birini gönderip bakıcaz sonra biz satın almaya inş yanılmayız
sonsuz17 Hiranur2010 de mi bende bayıldım birini ayarladık bakıcak bizde arayıp iyice öğrenelim geniş olması çok önemli İstanbul da bunaldık
sonsuz17 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Evet Malatya’da daha uygun yani 400′ü sıfır böyle ev bulabiliyorsun Aslında şöyle kendileri köyde kalacak Biz de orada oturacağız ayrılıyor gibi bir şey En fazla 1 ay gelirler yani yanımıza kayın babam da emekli olduğu için bahçe ile köyle ilgilenecek ler
Deletedmom_36 sonsuz17 Canim ev sahibi skismis oldugu icin uyguna satiyor olabilir Bizim eski evimiz bir alt katimiz bizden 5 ay once 290 a almisti bizim daireyi adam skistigi icin bize 200 satmisti.He mahalles olarak nasildir onu arastir bence
sonsuz17 Deletedmom_36 Mahallesi gayet güzel AVM’ye yakın merkezde dediğin gibi sıkışmış da olabilirler Talep çok olmuş 380v çıkarmış ama bugün bakıyorlar
eymenzeynep Çok uyguna ev bulmuştum, tabi ben evi bulduğum şehirde yaşamıyordum. Neyse annemle kardeşimi beğendiğim eve gönderdim. Ev bodrum kat çıktı. Annem diyor ki lağım kokusundan durulmuyor ve ev küçücük. Oysaki resimlerde ev saray gibiydi
sonsuz17 eymenzeynep Biz birkaç tane daha Beğendik aynı yere gittik ev doğruydu aynı resimdeki gibi bugün bakacaklar Haber Gelir bakalım 380 e çıkarmış Talep çok olduğu için
Birkucakmutluluk sonsuz17 büyük ihtimal meskeni yok kim bilir ne zaman ne kadar fiyata alınır. Bunun içinde bi 10 bin falan gozden cikarin. Ama ilan dogru olabilir. Is karsiligi alindi diyor. Yani Adama Maas odemiyorlar is yaptigi icin ev veriyorlar. Tasören diyorlardi heralde bunada. Yanlis bilmiyorsam boyleydi. Yani satan kisi O daireyi para verip almadigi icin zarara ugramaz hakkinizd Hayirlisi olsun
durucinar Acil nakite ihtiyaç var yazmışlar iyice araştırın eğer Malatya’da tanıdık varsa sizin yerinize bu sorup soruştursun . Hayırlısı olsun şimdiden
sonsuz17 Deletedmom5284 araştırıyorum sürekli bakıyorum ama uzaktayız işte bir kişi gönderdik bugün eve bakacak
EtiPetito sonsuz17 iskansız ev almanızı asla tavsiye etmem zTen bu kadar uygunsa illa bişeyleri vardır