Smyrna1121 Iyice geçtikten sonra olmaz ben 7 8 senedir bu hastalığı yaşıyorum ama son 2 bucuk sene hiç nüksetmedi ve beslenmeme hiç dikkat etmiyordum doğumdan sonra hala iyilesemedim tam iyileşmesi için biraz dişinizi sıkıp dikkat edin yemenize içmenize tamamen kapansın yaranız