Bende aynısını yaşadım canım , kabızlıktan dolayı oluyor. Bol sıvı tuket ve sağlık ocağında doktor bana bi ilaç yazmıştı 40 lira gibi biseydi sanırım, böyle şurup gibi aşırı tatlı bişey ama o tatlılık biraz bayıyor ağır geliyor. O kabızlığı geçirmişti bende. Doktor tavsiyesi ile kullanabilirsin ismini bakayım yazicam sana sabah inşallah