Tosbicsmom Balliberk Aptamil var tahıllı ve bebe bisküvili onu yaptim siviydi baya avent biberon kullanıyoruz baktım gelmedi emdimde birkaç delik açtım yine gelmedi sanırım tahıllı olduğu için bide arı mama var oda kaynatılıp yapılanan birazdan onu deneyeceğim
Balliberk Tosbicsmom Evet tahıllı olmaz.Arı uygun yapın.Sakin olun yediği mama sonuçta.Kaç cc veriyorsanız o kadar hazırlayın.Belki tam doymaz ama uyanırsa yine yaparsınız.Kaç saatte bir veriyorsunuz
Aslgnzr Tosbicsmom gece uyanmıyorsa 6-7 saat beslemesende olur yada nöbetçi eczane yok mu yakınınızda filan
Aslgnzr Tosbicsmom şu gece muhallebisini uyuyorken sulandırıp deneyebilirsin pirinç unu olur tam buğday unu olur organik filan
Tosbicsmom Aslgnzr 4 kez rahat uyanıyor sütüm olduğunda beni emiyor olmadığında mama veriyodum nöbetçi eczane uzağımda araba var ehliyetim yok eşim uyuyor söyledim halbuki ben bisuru şey düşünürken nasıl rahatça uyuyabiliyor aklım almiyor