Tosbicsmom Kizlar mama bitti kaşık mamayı daha sıvı halde biberonda versem nasıl olur çok acil lütfen yazın sütumde kalmadı ben bu geceyi atlatırız diyordum sabah alırım diyodum yetmedi ne yapabilirim 6 aylık bebegim
Htc35 Tosbicsmom pardon 6 aylık yazmışsın . Ek gıdaya geçmediniz mi ? İdare edeceğniz bir ek gıda olabilir sabaha kadar
Htc35 Tosbicsmom kaç aylık bebeğiniz. Stres yapma bol bol su iç sütün gelsin. Vereceğin şey ayına bağlı
Tosbicsmom Htc35 ek gıdaya yeni geçtim yoğurt vs ama gece mama yiyoruz sütüm yetmiyor tadımlık yiyor zaten ek gıdayı
Tosbicsmom Banu- eşime soyledim oralı olmadi akşam söyleseydin diyor söyledim halbuki uyuyor şimdi mışıl mışıl herkes baba olmamali
Banu- Tosbicsmom Ya getir uygulamasında mamalar var ama güneşte mi kalmıştır ya da iyi muhafaza etmişler midir belli olmaz. Nasıl yardımcı olsak bilemedim. Uyandırın alsın baba diye boşuna mı oldu? Aç mı kalsın cocuk
Tosbicsmom Banu- yaşadığım ilde getir yok ve bende ne kart var ne para kaşık mamayı sıvı vermeyi deneyeceğim bakalım
DaisyMom Tosbicsmom bence verebilirsiniz yani baska seceneginiz yok.Zaten normalde de katisini yiyor siz biberondan icmesi icin akiskan yapacaksiniz.Bir kerelikten birsey olmaz bence.Kivam ayarlayip verebilirsiniz.Uyudugu icin pek anlamaz.
Balliberk Bence kaşık mamayı verebilirsiniz Ama hangisi pişirilerek olan mı yoksa pişirilmeden yapılan mı. Arkasını okuyun ona göre sulandırabilirsiniz
Tosbicsmom Balliberk Aptamil var tahıllı ve bebe bisküvili onu yaptim siviydi baya avent biberon kullanıyoruz baktım gelmedi emdimde birkaç delik açtım yine gelmedi sanırım tahıllı olduğu için bide arı mama var oda kaynatılıp yapılanan birazdan onu deneyeceğim
kahvela Bir fikrim yok ama mantıken gün içinde kaşık mamadan veriyorsanız sulandırıp verseniz bişey olmaz diye düşünüyorum. Fakat doyurucu olur mu orası şüpheli