1Dost Üzerinde yazan tarife göre veriyorum. kakası koyulaştı evet. Yalnız bizimki aç geziyormuş resmen 3-4 güne bir yapıyordu kakasını cıvık olarak. Mamaya başlayınca hergün ya da iki güne bir katılaşmış yapmaya başladı( tabi bebeğe göre katı) ama karnı doyuyo hiç olmazsa diye veriyorum günde 2-3 öğününü