Aselimmm3434 Ay aynı benim eski gittiğim eski doktor. ANNE YORGUN ANNE DİNLENECEK ANNE YİYECEK ANNE ET YİYECEK ANNE ANNE ANNE😂
Sürekli böyle demişti bana günlerce sesi kulağımdan çıkmadı. Stres yaptim üzüldüm. Sütüm gitti.
Kesinlikle üzülme, başından geçen biri olarak söylüyorum. Bol su iç, imkanın oldukça dinlen, ve bol emzir. Bebeğin daha küçük belki emmeyi bile yeni öğreniyor. Sakın endişe etme. Sütüne güven 🌺