Öncelikle stresten uzak durmanız gerek.Sütüm yok gelmiyor gibi şeyler sizi daha çok etkileyip sütünüzün daha da kaçmasına neden olabilir.Bence bol bol emzirin,güzel emzirin ve ben sürekli hoşaf,kuruyemiş ve en önemlisi bol su tüketerek sütümü artırmıştım.Tavsiye ederim.Ben her kabak yemeği yediğimde sütümün bollaştığını fark ettim tabi herkese göre farklıdır bu durum.