Durumom21 bizde 3.5 ayligiz 2 aylıktan itibaren gece uyandirmiyorum kendi acıkırsa uyanıyor artık uyku düzeni oluşmaya başlıyor sizde uyandirmaniza gerek yok kendi acıkdıkça uyanacaktır. Bende ilk zaman acıkır uyandirsammi diyordum ama zaten acıkdıkça uyandigini farkettim😊