Durumom21 Ben gündüz neredeyse saat başı besliyorum ama benim bebe bir tuhaf 5-6 dakika emiyor maksimum. Gece de uyandırmıyorum ilk uykusundan 3-4 saat sonra uyanıyor sonra 2 saatte bir devam ediyor uyanmaları. Artık sarılık riski de yok acıkan adam uyanır emer diyorum 😁