PyrZ35 abartmışlar ve hadsizlik yapmışlar ben hiç takılmıyorum öylelerine. Hatta ben uzun boylu bir kadınım. Bir defa minyon tipli bir kadın bana ne kadar küçük gözüküyor hiç 1yaşında değil gibi prematüremi doğdu demişti. Bende yok değil ama siz bir rahatsızlıkmı geçirdiniz sizinde boyunuz baya kısa kalmış demiştim🙈kadın ciddi bozulmuştu(prematürede doğmuş olabilirdi bu arada) kızım 1yaşına girdiği dönemde 10bçuk kilo civarıydı. Bence çokda küçük değildi diğer 1yaş bebeleriyle boyuda kilosuda aynı gözüküyordu.