PyrZ35 Sizinkide gayet iyi. Ben ıvır zıvır yedirmiyorum. Sağlıklı yiyecekler hazırlıyorum her zaman. Paketli gıda yedği tek şey haftada 1 2 defa çubık kraker. Yani burda bebeğim şı kadar aylık 15 20kilo diyenlere maşallah ama yapı meselesi. Benim önceliğim sağlıklı bir yeme alışkanlığı oluşturmak. İlerde de kilo almayan bir yapısı olur diye de dua ediyorum açılcası🥰