Humus [bilinmeyen] ben daha almadm 🤷🏻♀️ @Gecesmom arkadas almis ona yazmistim kullandiysa memnun mu die 😊
Gecesmom Humus [bilinmeyen] ben aldım kullanıyorum arkadaşlar ilk zamanlar hiç sevmedi çünkü küçüktü etrafı göremiyordu ☺️ Sonra sonra büyüdükçe çok sevdi hatta evi onun sayesinde toplamaya başlamıştım zor oluyor tabi ama hiç yapamamaktan iyi. Orada emip orada uyuyakalıyor hep ☺️ Hatta evimi taşıdım geçen hafta oğlumun karnını doyurup koydum kanguruya evin eşyaları taşınırken mışıl mışıl 3-4 saat hiç uyanmadan uyudu rekor 😂 ben solomom aldım. Mamadusla aynıymış sadece desenleri farklı. Gayet memnunum valla
Littlemisssunshine tutu11 canım benim bebeğim 32 günlük, bensiz durmuyor, amacım kanguruya koyup iş yapabilmek, alayım mı sence? Yenidoğan aparatı gerçekten iş görüyor mu? Bebeğin rahat ediyor mu içinde?
tutu11 Littlemisssunshine benim bebegim 6150 gr. Biz de daha yeni aldik. Kucagi pek sevmeyen hemen sıkılan bir bebek. Ama kanguruda gayet rahat durdu hatta uyudu icinde. Youtube da videolari var. Kullanımı Solomom baby yenidoğan la ayni. İlk ay i bulamazsanız solomomun videolarina bir bakin derim. Orada ayrıntılı gösteriyor. Ona gore karar verebilirsiniz.
Humus Littlemisssunshine bende is yapabilmek icin almayi dusunuyorum. En azindan markete giderim tek basima 😁 Solomom yada mamadusa karar werdim. Sadelerin cepleri fazla daha kullanisli die dusundum. Kullananlar yazarsa bizde faydalanmis oluruz 😊🙏🏻
Talodes Solomombaby ergonomik yen dogan aparatlı çok memnunum ama bana kalırsa yenidoğan aparatı boşa para vermek gibi bişey evde elinizde küçük yastıgınız varsa altını desteklemeniz yeterli başkada bi görev görmüyo zaten yenidoğan sadece bebeği yüksekte tutmak vr bacaklarını çok açtırmamak amaç cnm 😍👍
Gizem10 gyns benım bebegımde 36 günlük kucaktan ınmıyor alıp evde denemek ıstıyorum ama herkes belının tam oturmadıgını ve zararı olur dıyolar. Sız kullanırken bır olumsuzlukla karşılastınız mı?
gyns Gizem10 Onlarda yenidoğan aparatı oluyor..Bebeklerdeki cenin pozisyonundan dolayı belinin boşlukta kalacağını sanmıyorum.. Ben bir sıkıntı yaşamadım.. Banada görenler rahat etmiyordur aıkılıyordur diyordu.. Ama gayette güzel uyuyordu bebeişim..
umaydilara Gecesmom ben babyboroosh newage kullanıyorum yenidoğandan itibaren kullanıyor ve bebekle beraber büyüyor. Çok memnunum.
Gecesmom [bilinmeyen] biraz daha bollaştırıp aşağıya kaydırıyorum memeye gelecek şekilde. Açıyorum kendi bulup yapışıyo memeye 😂 slingle emzirmek daha kolay oluyo ben dönüşümlü kullanıyorum dışarıdayken kanguru evdeyken daha çok sling.