Rengin feratlarkupeklergiremez Ya işte tam da bundan bahsediyorum. Herkes müslüman değil bu topraklarda. Ama burdaki hanımlar bunu kabul etmiyor ne yazık ki
feratlarkupeklergiremez Rengin ay vallahi ötede dursunlar kimse sırat köprüsünden el ele geçmiyor umrumda da değil ne düşündükleri İnan canım
Winnithepooh feratlarkupeklergiremez merhaba ben dolap sitesinden almıştı m olctu kisi en boy şapkayı falan başka sitelerdede vardır trendyolda gördüm birde 1. Yaşındayken almistim ama 1 kere gydriliryor gecen sene yılbaşı için tulum aldim ağaçlı Noel babalı daha çok kullandım bilginix olsun 🤭 parasını hakketti bu senede nasipse yine tulum aldim yine çok kez gydirwbileyim diye 🤣
feratlarkupeklergiremez Winnithepooh ben yine de bir kostüm istiyorum baba anne bebek kombini de alacağız yine christmas temalı ☺️☺️ Bir de oğluma kostüm giydirip çorabın içine oturtacağım 😊😊😊
Msstiskaya Noel şu hristiyanlarin geyik kurban etmek suretiyle fakir fukaraya dağıttıkları bayram değil miydi? 😁😁😁 Haaa yok bacım ben kutlamam zinhar yanariz cayir cayir 🤪😜🤪😜
espiri feratlarkupeklergiremez ben dün yanılmıyorsam dolap uygulamasında gördüm belki bu bilgi işinize yarar🥰
Olric11 feratlarkupeklergiremez morbebeshop İnstagram dan almıştım arkadaşım bir sene olcak yine girin bakın yazdığım gibi
Mommy_Bird feratlarkupeklergiremez ya bende geçen gün favorilere eklemiştim postu görünce aklıma geldi baktım ama yok kalmamış sanırım Şu an çok üzüldüm 70 TL gibi bi fiyatı vardı 😩😩