eylullbilginn Poncikbiranne canım koku sorunu hepsinde var ben de Prima kullanıyordum o da kokuyor ben de anlıyorum çiş bile kokuyor Prima bir de pişik yapıyor sadece kokuya razıyım
Alpgdd Elifincibayram 160 tane 1 numara kullandım. Bunun 40 tanesi molfix.o biraz daha büyük. Son paket 1 numara küçük gelmeye başlamıştı. 1 ay bitimi 2 ye geçilir
Gokcelgin Heraninannesi 4 numara devam kızım 5 aylık iyiki sleepy vaaar çok güzel ama son zamanda olan zam yüzünden çok sinirliyim ama güzel herşeye rağmen
Heraninannesi Ben memnun kalmadım hepsini kayınvalidemin köpeğine verdim ona bağlıyorlar evde baktığı için
merwwe Heraninannesi bende memnunum hem uygun hemde çok kullanışlı prima almıştm biraz büyük geldi bize hep taşırıo
Retina Alpgdd bence molfix dar 4-9 kilo ikisindende var bende ama molfix olmuyor şu an kızım 7 kg.sleepy rahatlıkla bağlıyorum.
Twinmother Heraninannesi ben de kullanıyorum memnunum iki numaraya geçtik bi sıkıntı yaşamadık şimdiye kadar
ikos58 Heraninannesi prima premium kullanıyorduö dogdugundan berı. Burdakı yorumlara guvenerek aldım almaz olaydım. Ne zaman kaka yapsa pıjamalarına kadar batıyor hersey. Bırdaha asla almam.
TugcEsila Heraninannesi pisman olduk vallahii. Primadan gecis yapıp deneyelim dedik burdaki yorumlar fln iyi olunca. Dünden beri kıyafet degisiyorum devamlı sırtına tasıyor 🤨
Alpgdd Retina demekki 1 numarada fark var. İki bezi üst üste koydum molfix daha enliydi 1 numarada Şu an sleepy 2 numara kullanıyorum kaç yere baktım 2 numara yok molfix de yok.
Selhan Bende prima premium kullanıyorum denemek için sleepy aldim fakat kullananlara soruyorum bunu hem yapısı kağıt gibi geldi bana hemde çisi sanki içine hapsetmiyo yüzeyde kaliyo diye dusunuyorm benmi yanlış düşünüyorm 🙄