Alpgdd Ben de memnunum. İlk günden beri kullanıyorum 2 numaraya geçtik. 1 saat önce 9 günlük kakasını yaptı sızdırma olmadı.
Sabriyeillke Heraninannesi bende cok memnum dogudugundan beri kullaniyoruz yakinda 2numarasina geccez
Mervecicekli Heraninannesi çok memnunum kakayı bile emiyor 2 numaraya geçtik bizde prima da kullandım bence kalite olarak eş değer fiyat olarak prima iki katı
Elmayanaginannesi Heraninannesi ben de kullanıyorum hatta ilk doğduğunda prima almış eşim o pişik yaptı baya kıpkırmızı olmustu ama sleppy bu dişi pepeeli olan içi yumuşacık zaten tavsiye ederim iki numarasına geçeceğim hatta
ssemra Elmayanaginannesi pepeli olan paketle olmayan paketin icerik farkı var mi acaba primanin normaliyle premium care i gibi
Alpgdd Elifincibayram 160 tane 1 numara kullandım. Bunun 40 tanesi molfix.o biraz daha büyük. Son paket 1 numara küçük gelmeye başlamıştı. 1 ay bitimi 2 ye geçilir
Poncikbiranne Kullanıyorum ama koku sorunu var sadece sızdırma olmuyo ama çiş yapınca bile kokudan anlıyorum hemen
eylullbilginn Poncikbiranne canım koku sorunu hepsinde var ben de Prima kullanıyordum o da kokuyor ben de anlıyorum çiş bile kokuyor Prima bir de pişik yapıyor sadece kokuya razıyım