Sunshinemom mantıklı 🤭 tabi ben 1 senede bizim kameranın canına okudum şarjda iken kullandım hep şarj etmeyi unuttuğum için çocuk uyanıkken uyuyunca mecbur kaldım bataryayı yedim garantiye versem neyle idare edicem diye veremedim şuan priz harici kumandası pek çalışmıyor.. Yere koymuşum eşim görmedi kameranın üstüne basmış ayağı kırıldı 😅Hıı birde bavula koymuştum anneme giderken sıkışmış kablosunda temassızlık var başka şarj aleti buldum radyonun onu kullanıyorum 😅 yani demem o ki sen bunları yapma 3 5 sene gider sana 🤣 ben 15 ayda böyle canına okudum 🙈 ama çok şükür idare ediyor şimdilik 🙈