Sunshinemom Bebeğimin odasına kamera almak istiyorum çnkü sürekli yanında durmak zornda hissediyorum kendimi.salonda mutfakta hep aklm onda kalıyor.evdeyken izliyeblceğim ağladğnda duyabilceğim wewell diye bi markanın genelde önermişler ama sizler ne kullanıyorsunuz memnun kaldığınız marka model varmı?
sedaaff96- Sunshinemom weewell kullanıyorum ben yine olsa yine aynısını alırdım çok memnunum kendisinden monitörü olması çok iyi
drn5410 Sunshinemom weewell kullanıyoruz memnunuz.. Evinizde İnternet varsa xiamia 360 eğer wifi yoksa bizimki gayet ideal 500e almıştım 1 seneden fazla oldu başka eve bile gitsem prize takıp kullanıyorum
Senemmm11 Sunshinemom xiaomi mi çok iyi gerçekten. Dünyanın diğer ucuna da gitsen izlersin kameradan görüntü ses kalitesi de mükemmel bende alicam bu ay
Minai_eliz Sese bile duyarlı cocuk gık dese duyuyorsun, harika bırsey, ustelik dısardaysan bıle izleyebiliyorsun
drn5410 Sunshinemom https://www.hepsiburada.com/weewell-wmv815-dijital-bebek-izleme-cihazi-p-HBV00000PGSW3?magaza=ATTA+BEBEK&url_src=and-product-detail Açtı mı linki
kirmizibasliklikiz_ Anneler sizlere bir sorum var.. ikizlerim var yataklari karsilikli.. bu kameralar dönüyor mu yoksa sabit bir yeri mi gösteriyor acaba.. bide monitorlu mu avantajli acaba yoksa xiaomi 360 mi bilemedim
drn5410 Sunshinemom evet net iletiyor yarım saniye gecikmeli iletiyor ama telefon gibi anlık olmasını beklemiyorum tabi.. Sizin beklentiniz neler kamerada? Bizim ev dublex uzun mesafede çeksin istemiştim alt üst kat çok sorun yaşamıyorum elhamdülillah.. Evde wifi yok bu wifi siz çalışıyor
Sunshinemom drn5410 beklentim şöyle; aklım takılıyor hep uyurken. Hep izliyim ağlarsa mıkırdanırsa duyayım istiyorum
drn5410 Sunshinemom benimkini tavsiye ederim o zaman monitör yanımda duruyor en ufak hareketini görüyorum rahatlıkla sizde konuşabilirsiniz monitörden basarak yada müzikte açılıyor
Sunshinemom Senemmm11 ama şöyle bişey değilmi sadece kamera olduğu için hep girip telden izlemek zorundasın ayrıca bi monitörü olmadığı için
Senemmm11 Sunshinemom evet tabi sürekli telefonda açık kalmali ekran ayrıca monitoru yok. Bizim evde kullanmadığımız bi telefonumuz var ben ona bağlayıp sadece ordan izlemeyi düşünüyorum. Kendi telefonumdan ac kapat yapmam sürekli
Sunshinemom drn5410 banada öyle mantıklı geldi. Trendyol indirimini bekliyorum bakalm inş düşer fiyatı 😀
Goktug4343 Sunshinemom 2yildirr monitör li kullniyordum bozuldu telefona bağlı kamera aldık çok pişmanım tel konuşurken donuyo tel bişi yapilmiyo