Asyaerva benim bebeğinde suan 2 aylık ve ilk 40 gün bizde aynı sorunu yaşadık. İnanın 3 günde bir doktora tarttırmak için gidiyorduk. Çocuğum asla ağlamıyordu huzursuz değildi karnı aç değildi biliyorum. Daha sonra ben 2 kez üst üste aynı göğüsümü emzirmeye basladım. Yağlı süt arkadan geliyor diye. Ayrıca sütü arttıracak ve yağlandıracak şeyler ekledim beslenmeme. Tahin helvası, hurma, ceviz gibi. Birde bestlak damla kullanmaya basladım. Son 20 gündür kilo konusunda iyi gidiyoruz çok şükür🙏🏻 Umarım sizin de düzene girer çok zor bir durum biliyorum