Asyaerva 1 kg a yakın aldı.. şöyle ki her bebeğin gelişimi farklı sütünüz de varmış protein ağırlıklı beslenin sütün kalitesi artması açısından çok farkediyor.. bizde üzmüş sarılık vardı ben de belki o yüzden az almıştır diyorum çünkü çok emiyordu ve mama da veriyorduk .. siz stres yapmadıkça daha çok alıyor emin olun.. ben mamayı bırakınca daha çok aldı çünkü dedim artık takmıycam etkili de oldu.. çünkü öncesinde her hafta tartmaya götürüyorduk 😅