Tirtilinannesiii her bebegin cildi gerçekten farklı mesela sudocrem bephantol bunları kullanmıştım daha önce ise yaramamisti ama demiştim mor renkli kremi var onu kullanıyorum bayadir iyi geliyordu ama artık o da işe yaramıyor sürekli duru sabunla yikiycam kuru tutcam inşallah geçer hepinize teşekkür ederim yorumlarınız ve tavsiyeleriniz için 💞🙏