dml2703 benim bebeğimin poposu da pişik olmuştu çok kötüydü. Normal dalan sabunu ile yıkıyordum iyice kurutuyordum. Sık sık havalandiriyordum sık bez değiştiriyorsun. Sudocrem, sarı kantaron yağı, hametan fayda etmemişti. Bu eski arko kremler var ya sarı yeşil kutulu o iyi gelmişti. Onu da dene eczanden yedi liraya falan almıştım