Emirike Bir de şey soracağım epilepsi ilacına başladıktan sonra nöbet dedikleri şey tekrar geldi mi Çünkü epilepsi nöbeti genelde ilaç kullandığında azalır ayda bir yaşayanlar oluyor Kimisi 1 yılda bir yaşıyor kimse Ayda bir kere Ayda iki kere Kimisi üç ayda kimse 5 ayda kişiden kişiye değişiyor Ama ilaç kullandığın zaman nöbet çok sık gelmiyor nöroloji istedi mi EEg testi.
Yani epilepsi varsa nörolojik dalgalanmalar da belli oluyor zaten annemin raporlarından biliyorum Annem de benim 2 kere nöbet geçirdi mi epilepsi değil dediler çünkü eeg de cıkmadı.. ilaç da başlamalı lar daha sonra tekrar nöbet geçirdi sonra yeniden çekildi farklı bir hastanede orada epilepsi dediler ve ilaca başladılar