Benim bebeğimde 4 aylık şu an hep oturmak istiyo babası diyo yürüteç alalım diye ama alışır hep ona binmek ister diye bekliyorum ki zaten 6 aydan sonra öneriliyo,valla biraz ağlasada mızırasa da yemeği yapıyorum acele yada tuvalete gidiyorum,çünkü ağlar bu çocuk yani eğer bi sıkıntısı ağrısı sızısı yoksa o kadar ağlamasından bi şey olmaz bence mesela mutfakta pusete koyup ayağımla sallıyorum bi taraftan,yada eline poşet şişirip veriyorum oynuyo