Hiç koymadim yürütece tek bakıyorum çocuğuma kimse yok yanımda çokta yaramaz bir çocuk ama hiç koymayi düşünmedim sağlığından önemli değil bence sizde koymayın ben o dönem mutfağa yanıma alıyordum ana kucaginda temizlik yaptıgimi biliyorumy kucağımda tutarken yemek yapardım zor oluyordu ama koymayı hiç düşünmedim bize hiç bişi olmadı diyenler oluyor ama kimin çocuğunda ne olucagini bilemiyorsun