Kbse Dediğim gibi çok araştırdım dr da uygun görmedi gece şöyle bilmem ki daha 11 aydır 2 saat aralıksız uyuyum veya uyusun burda da bazen açıyolar post onlarında yorumlarını okuyorum bünyeden bünyeye değişiyor heralde kimi diyor ilk 2 3 gün işe yaradı sonra uyuku namına bişey yok bebeğim ağladı durdu gibi yazıları okuyunca terettütte kaldım almadım