Kbse Merhaba arkadaşlar oğlum 3 aylik oluyor 3gun sonra kuzenim bay bay night damla kullanıyormus oğluna benim oğlum da çok gazlı sabah 6 gece 11 arası toplam 1 yasa 2 saat belki uyu yor çoğu zaman uyumuyor uyanık kaldığı sürece de hep ağlıyor bugün 3damla bu damladan verdik sudan kivraniyordu hep ama damla verdikten sonra ilk defa rahat kıvranmadan uyuyor sancisi yok şuan kullananlar bu damlayı ne zaman başladı ?
simgesell Kbse benimde bebeğim yarın tam beş aylık olcak uykularımiz berbat düzensiz ne yapicam bilmiyorum artık aylık kontrolde damlayı sorucam doktora
MiracAlpinveUmutunAnnesi Kbse 3 aylik bebek icin baybay night damla kullanılır mi bilmiyorum ama bebeginiz daha çok kucuk doktora sormadan kullanmayın. Sonucta 3 aylık bebekte gaz sancısı ve atak olabiliyo
Mnurr Kbse bende kullanmayı düşündğm ben oğlumda aynıydı luan 11 aylık haken aynı gün içinde 2-3 saat toplasan uyumuyor gece her saat başı kalkıyor ama 2 yaş altı için önerilmiyor bsya araştırdım ne kadar bitkisel dense de bebelerde ilerleyen zamanlar da uyuku bozukluğu ciddi bi şekilde oluyormuş
Kbse elcn4139 evet. Gaz sancısı yok gibi suan rahat uyuyor ilk defa denemedigim gaz damlası kalmamisti
Kbse simgesell canım ben dün gece sordum kullanabilirsin dedi gaz için herşeyi denedim nurse harveys. Vicol. Sab simplex. Rezene. Kimyon. Anason bile verdim 1 çay kaşıği hiçbir sey fayda etmedi sadece bu rahatlattı
Kbse MiracAlpinveUmutunAnnesi doktor kullanabilirsin dedi çünkü 24 saatte en fazla 7 -8saat uyuyor uyanık kaldığı sürece de hep agliyor
Kbse Mnurr düzenli kullanirsam etkisini gösterirmis doktorum 10 damla dedi ama bize 4 damla yetti dozunu az kullaniyorum bağımlılık yapma olayı da yokmuş öyle dedi illaki ne kadar bitkisel de deseler vardır içeriğinde
GiybetReis Kbse gazlı bebekse biogaia verin. Mamasına yarım çay kaşığı zeytinyağı ekleyin. Baybay night bende kullanıyorum ama 3 ay erken. Midesini yorabilir içinde çok fazla bitkisel içerk var. Bizim doktorumuz 6. Aydan sonra önerdi.
Kbse GiybetReis hiçbir gaz damlası fayda etmedi son çare bunu önerdi doktorumuz gaza da iyi geliyormuş uykuya geçişide kolaylastiriyormus melisa özünün rahatlatma özelliği var zaten bi ara bende melisa çayı icmistim papatyayla birlikte ondan biliyorum
Kbse GiybetReis birde zaytinyagi ustte kaliyor biberonun sonunda kaliyor icmiyor cay kasigiyla denedim kac kere midesi kalktı geri kustu d3Vitamini bile zorlaa iciriyorum bazen onda bile kusuyor bir türlü içiremedim
Beyzan Kbse içinde antihistaminik yani alerji ilaclarinin etken maddesi varmış o ds uyku veriyormuş. Bu nedenle sağlıkli değil diye okudum. Ama tabiki memnun kalan çok fazla. Ama mantığı biraz uyku ilacı gibi sanırım
Kbse Beyzan ben uyku ve gazı rahatlattığı için kullanıyorum kuzenim söylemişti daha önce doktorum da bunu kullan dedi zaten azaldikca da gazlaniyor çünkü gözleri kapalı ağlıyor resmen uyuyamiyordu sancidan
Birkizbirerkekannesiyim Kbse kizim 12saat bile uyumasa yinde vermem ,tabi bu sizin seciminiz,Biliyorum kendiniz icin degil bebeginiz uyusun kafasi dinlensn isitiyorsuniz,fakat baska yontemler bulun
Kbse Birkizbirerkekannesiyim inan doktorum bile şaşkın 16 -17 saat uyanık kalırmı bir bebek ve sürekli ağlıyor hiç susmuyor 17 saat da tek başıma elimde çarşafla sallayamiyorum akşamlar eşim yardım ediyor allahtan
Mnurr Kbse Dediğim gibi çok araştırdım dr da uygun görmedi gece şöyle bilmem ki daha 11 aydır 2 saat aralıksız uyuyum veya uyusun burda da bazen açıyolar post onlarında yorumlarını okuyorum bünyeden bünyeye değişiyor heralde kimi diyor ilk 2 3 gün işe yaradı sonra uyuku namına bişey yok bebeğim ağladı durdu gibi yazıları okuyunca terettütte kaldım almadım
erdeminannesi12 Kbse 3 aylık bebeğe doktorlar su bile yasak derken içinde kaç çeşit bitki olan bi damlayı nasıl kullanabilirsin dedi anlamadım bence doktorunuzu değiştirin küçücük bebek o ve gaz sancısı tabiki olucak çok yanlış yapıyosunuz benim oğlum hiç uyumazdı desem yeridir yinede vermedim ve 2 yaş altına önerilmiyor içinde farklı bi madde var iyi araştırın adını hatırlayamıyorum tamamen bitkisel değil yani
Kbse erdeminannesi12 tamamen bitkisel olmadığını biliyorum doktorum başhekim & pediatrist mecbur kalmasak neden verelim ben de istemem oğluma ilaç kullanmayı
Birkizbirerkekannesiyim Kbse anliyorum sizi bende kizim uyumadigimda o uyumuyor diye sinirleniyor uykusuz kaldigi icin kendi sinirleri allak bullak oluyor ,amma elden birsey gelmiyor simdi mesela zorla uyuttum Kavga ede ede 17aylik olucak INSALLAH