Şırnakta yaşıyoruz ve son 1-2 haftadır havaların ısınmasıyla evde böcekler aşırı çoğalmaya başladı.
Hamamböceği, değişik susama benzeyen minik böcekler ve adını bilmediğim ilk kez gördüğüm tuhaf tuhaf böcek çeşitleri.
İlaçlamak istiyorum fakat ilaçladıktan sonra havalandırırken kalabileceğimiz herhangi bir yer yok. Öyle dışarda 3-5 saat vakit geçirilecek herhangi bir yerde yok malesef. Ne kadar doğru bilinmez fakat böcek ilacı solumanın ani bebek ölümüne kadar yol açabileceğini okudum ki mantıken yüksek oranda kimyasal içerdiği için evet olabilir.
Bunun doğal bir çözümü var mı ? Ne yapabilirim ? Nasıl kurtulucam bu böceklerden ?