Selin0404 MDG_ evet oglum agırlıklı mama ıle beslenıyor bu yuzden tadımlara baslayabılırsınız dedı ama tadımlarda asagı yukarı ıkı uc hafta surucek sanırım alerjık bı bunyesı oldugu ıcın