Eğer özel bir durum yoksa başlamayın derim. Birincisi hiçbir şey anne sütünün yerini tutmaz ilk 6 ay. Sadece tadım diye düşünebilirsiniz ama bize doktor şöyle demişti, anne sütü yerine alınan bir gram bile kayıptır. Bir de bebeklerin bağırsak mikrobiyatası 6. Ayda ancak toparlanıyor. Mide ve sindirim sistemi açısından pek önerilmiyor velhasıl. Ben saçma bir heyecana kapılarak 5.5 ay civarı başlamıştım. Ondan bile pişmanım. Bence muhakkak doktora danışın öyle başlayın. Çünkü sonuçlarını/zararlarını kısa vadede görmediği için insanlar bir şey olmadı sanıyor. Uzun vadeli sonuçlarına bakmak lazım.