Nolcak bizim bu acabalar hep bilmiyorum 😊bende 10 Nisan'da oldum hala yok prezervatif mağduriyeti oldu bı zaten şüpheliydim Geckince test yaptım negatif çıktı ama hala olamadım hala akıntı ve sızlamalı ağrılarım var belim falan kopacak resmen bi daha mı denesem acaba diyorum