Elisaay bence önce azaltın vermeyi sonra da tamamen kesin, siz de kullanmayın tabi görürse istemesi normal, ben bebeğimin yanında elime almıyorum sadece acil şeylere bakıyorum ya da aramak için (bebeğim 20 aylık), onlara kullanma demek için önce biz bırakmalıyız, biliyorum söylemesi kolay yapması zor ama sonra adaptasyon güçlüğü ve farklı şeylere de bağımlılık geliştirmesine neden oluyormuş, ilk 3-4 gün zor olacaktır belki sonra alışacaktır, çok krize girdiğinde dışarı çıkartmayı veya sakinleşmesi için banyo yaptırmayı deneyebilirsiniz, bir de siz ne kadar kaliteli vakit geçirirseniz o kadar sakinleşecektir.