homosapiens Merhaba bizde 8 Ay 26 günlüğüz gunduz 3 uyku yapıyoruz ve bütün gece defalarca kalkıyoruz bütün gün uykusuz geziyoruz Bende gece beslenmesinden kesmeyi düşünüyorum uyur belki uykusu düzene girer diye . Bay bay night damla kullandim , iyi uykular çayı kullandim , lavanta yagi yaktım buhurdanlikta sicak dus pijama vs her uyku rutinini yaptim ama nafile karninida güzelce doyuruyor gün içerisinde iştahsız bir çocuk değil ama uykuya çare bulamadık tavsiyesi olan var mı bizede ?