Benim oğlum 10 gün küvezde yattı ama öyle üstü kapalı değildi ciğerlerine su gittiği için yattı o esnada sarılık olmadı eve geldiğinde yemyeşildi gözleri her dakika her saat başı her istediğinde emzirdim oda en fazla 1 hafta sürmüştür üstelik değeri 15 yada 22 olması lazımdı yüksekti ama doktor yatıemadı emzir sürekli dedi dediğini de yaptım arada şerberli suda verdim şimdi çok sağlıklıyız çok şükür bugün 2.5 aylık olduk 🙏😚