Selam kızlar happymomdan terfi ettik bizde :)
merak ettiğim şey hiç sarılık olmayan bebek varmı acaba mutlaka bi kaç gün oluyolar sonra geciyor gibi geliyor bana cunku 2 oğlumda da aynı şey oldu doğdular hafif gözler sarardı sonra gecti bir gafta içinde.. sizde durum nasıl oldu`