gizem161216 Burda sürekli yapın diyeni görmedim ben siz gördünüz mü? Sadece annesutu alan bebeklerde 10 gune kadar kabızlık normal ileriki zamanlarda sırasıyla zeytinyagi icirmek veya popoya hafif surerek oluyor o da çözüm olmazsa ayı da uygunsa duphalac degilse zaten lavman veriliyor. Gerci bu gözler sabun sokanlari da okudu 🤣 Ikimiz de yanlış düşünmüyoruz ama doktor bir ilac verdiyse vardir bildigi diye düşünüyorum