gizem161216 ya bu bebeklerdeki kabızlık meselesi 🤦🏻♀️ benim oglumda kabiz fitil koymadan yapmıyor 2 bucuk aylıkkenden itibaren bu şekilde 3 aylığız. Ben üstüne çok düşündüm hani anne sütü ve mama alıyor. Bu şekilde beslenen her bebek kabızlık yaşamıyor ama neden bazı bebekler bizimkiler gibi bu şekilde diye.. Sanırım kaka yapmayı bilmiyorlar yani kaslarını kullanabilmeyi.. Benim oğlum kolikti aşırı gazlı sancılı. Fizyoterapiye götürdüm gazını çıkarmaya başladı çok şükür ondan kurtulduk. Simdide kabızlık için götürmeyi düşünüyorum. Bunun faydası olabilcegini düşünüyorum. Yazık ya mosmor oluyor kıyamıyorum fitil koyduğumda da çok ağlıyor.. Sizde bi fizyoterapi düşünün derim.. Kabızlığı elbet bitecek kaslarını dogru kullanmayı öğrencekler emeklemeye gectiklerinde ama o zamana kadar bu sıkıntı ileride psikolojik sıkıntı yaratabiliyormus.