ozi Kıızım da 37 haftalık doğdu, 2600 dü doğum kilosu.2200 e kadar düştü hastane çıkışında. Öncesinde 2 doZ ciğer geliştirici işne vurulmuştum, 1 gece hastanede yatış vermişti dr. Doğumdan sonra her bebekte olduğu gibi sarılık olduk ama hastaneye yatmadan onu da atlattık. Şimdi 16 aylık olduk , çok şükür😊 Allah size de sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin🙏🏽