İlk oğlumu 34, ikinci oğlumu 37. Haftada dogurunca bugün doktor tam 37.haftama sezeryan günü verdi. Hep erken doğum yapıyorum, riske girmeyelim diye. Yani 4 günüm var 😟
Var mı o haftalarda doğanlarda sıkıntı.
Ve ciğer geliştirici 4 doz mu vurulmuştunuz?
İkinci oğlum sarılık olmuştu sadece.