Hilal9797 benim sezeryan sonrası iltihap oldu ondan çok çektim şuan jiletle bile alamıyorum psikolojik olarak çok etkilendim
Agdaya hiç cesaret edemedim jiletle de bir iki defa kestim birde aşırı his kaybı var ne zaman düzelir bilmiyirun
Bu şekilde sorun yaşayan varsa önerilere açığım kisel temizlij konusunda 😌