Merhaba kızlar iyi geceleriniz olsun🙂 merak ettim sezaryanla doğum yapalı ne kadar oldu ve dikiş iziniz ne alemde. Geçti mi kaldı mı yara yeri hala kasiniyor mu? Benim 8 ay olacak iz kremi kullanmama rağmen geçmedi maalesef ve dikiş yerim çok tatlı kasiniyor bazen ☺️