Meltemvske valla kendi işim ama çok zor oluyor gitmesi bebeyi hazırla yemeğini hazırla üstü başı anca 11 de evden çıkıyorum
e akşam da huysuzlanıyor 4 gibi geri geliyorum
orda ne kdr çalışıyorsun dersen anca organize edebilirsem o😂
Her bunaldıpımda bakıcı tutacağım diyorum ama onada güvenemiyorum😂